Politica de retur

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR  şi expedierea acestuia pe adresa asistenta@attitudeshoes.ro

Va rugam sa ne informati in cazul in care ati efectuat un retur.

Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii.

Va rugam sa pastrati dovada de expediere a coletului returnat pana la incheierea procesului de analizare a unei eventuale reclamatii, iar in cazul produselor returnate pana la momentul schimbarii produsului sau a rambursarii banilor.
 Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Attitude Center. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele si ambalajele  originale Attitude), să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea  documentelor însoţitoare. Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile necesare. Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat,va vom spune daca toate conditiile de retur au fost indeplinite. Ulterior, veti fi notificat in momentul in care va vom  restituim suma echivalenta returului dumneavoastra.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat (ex: FAN Curier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române.Atitude Center nu se deplaseaza la sediul Postei Romane pentru a prelua colete.Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs.

Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre comerciant. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului.


Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Attitude Center (tel 0744118510, Str. Maramuresului nr 84-86, Cluj-Napoca) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Attitude Center. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.